عطرهای بر اساس بو گونه های میوه؛ بدبین و مقداری هم عصبانی
نوشته شده توسط : علیپور

 
عطرهای بر مبنا عطر گل رز؛ احساسی و ظریف 

 عطر زنانه خوشبو 
درصورتی که قرار باشد ارتباط بو و خصوصیت‌های شخصیتی اشخاص را بسنجیم، عطرهایی با اساس بو گل رز منزلت ویژه‌ای دارا‌هستند، به این دلیل که بین تمام اقوام این نگرش رایج میباشد که گل رز یکی شایسته ترین مخلوقات خدا میباشد. بو طبیعی گل رز به تنهایی برای سحر کردن زمین و عصر کافی میباشد. رایحه گل رز این بضاعت را دارید که تمام ذهن و روح‌تان را با احساسات عاشقانه تسخیر نماید. شاید به همین خیال و خاطر باشد که معمولا در مراسم عروسی گل رز سخن در آغاز را برای جور گل عروس و تزیینات دیگر میزند. کسانی که رایحه آیتم عشق و علاقه‌شان عطرهایی با مبنا بوی گل رز میباشد شخصیتی حساس و احساسی دارا‌هستند. یکی مهمترین خصوصیت‌های این اشخاص این میباشد که برای انجام هر کاری هزار توشه می پندارند و تمام جوانب دستور را می‌سنجند و بعد از آن تصمیم‌گیری می کنند. این اشخاص معمولا کم کم مبتلا خطا می شوند زیرا پیش از انجام هر کاری تمام جوانب دستور را معقول‌اند.
 
بدون شک بخوانید  10 رنگ گیسو که در سال 2020 یا این که 99 ترند می‌باشند و به احتمال زیاد مد میشوندعطرهای بر اساس بو مرکبات؛ سلطه‌جو و قادر 


 اردمی
رایحه مرکبات را دوست دارید؟ که می باشد که شیدا بوی پرتقال، گریپ‌فروت، نارنج و لیمو ترش و شیرین نباشد؟ مرکبات به شما شم طراوت و سرزندگی میدهند و به هیچ وجه همین خواص مرکبات میباشد که منجر به کارگیری گسترده از آنها در صنعت عطرسازی شده‌است. در شرایطی‌که شما از آن‌گونه اشخاصی میباشید که معمولا عطرهایی با مبنا عطر مرکبات گزینش در آغاز شماست می بایست بگوییم که شما ذاتا یک رهبر متولد گردیده‌اید. براساس ارتباط رایحه و خصوصیت‌های شخصیتی اشخاصی که عطرهای مرکباتی را می‌پسندند شخصیتی جاه‌طلب، بلند‌پرواز، پرتلاش و سلطه‌جو، قادر و مسلط میباشند. این اشخاص مدام پرانرژی می‌باشند و شیفته این می‌باشند که در خانه و دفتر شخصی حالت‌ شناس به لحاظ برسند.
 
عطرهای بر اساس بو گونه های میوه؛ بدبین و مقداری هم عصبانی 


 
رایحه میوه آکنده از حس طراوت و نشاط میباشد البته در صورتیکه فکر‌می‌کنید‌ آن‌جور از کسانی که عطرهایی با اساس عطر گونه های میوه را می‌پسندند انسان‌هایی شیرین و خوش مشرب و با تازگی میباشند دشوار در اشتباهید! در شرایطی که بخواهیم ارتباط بو و خصوصیت‌های شخصیتی اشخاص علاقمند به رایحه میوه‌ها را بررسی کنیم به نقطه‌ای می‌رسیم که صحیح برخلاف خصوصیت شاخص میوه‌جات میباشد. افرادی که ترجیح می دهند بو و ادکلنی با مبنا بوی میوه را تعیین نمایند معمولا از لحاظ شخصیتی کسانی بدبین، بدخو و عصبی می باشند که معمولا تخت‌گاز از کوره در میروند. بدین ترتیب در صورتی شما شیدا بوی خوش سیب، اشکال توت و بری و خربزه و طالبی یا این که بقیه میوه‌های گرمسیری می‌باشید بی تردید خودتان هم به‌این سود رسیده‌اید که معمولا نمی‌توانید عصبانیت‌تان را در دست گرفتن فرمائید و گهگاه با سخن‌های‌تان دور‌وبری ها را می‌رنجانید. عاشقان عطرهای میوه‌ای معمولا اشخاصی دمدمی مزاج میباشند که مثل باران بهاری نمی‌قدرت عکس العمل و رفتارشان را پیش‌بینی کرد. به این ترتیب بهتر میباشد بو خویش را عوض نمایید، یا این که روی خلق و خوی و برخورد‌هایتان فعالیت نمائید تا از خطر افسردگی در امان بمانید. ذکر این نکته ضروری میباشد که‌این تجزیه و استدلال ها بر شالوده آمارگیری روی یک جمعیت انگیزه به دست میاید و قابلیت و امکان دارااست که در باب تمام اشخاص صحت نکند.
 
عطرهای بر اساس عطر وانیل؛ لبریز انرژی و آکنده‌از خودبا‌وری 
 


 
نام وانیل که به گوش می خورد اکثر وقت ها اشخاص حافظه بوی خوش کیک میفتند. وانیل یکی‌از اصلی‌ترین و مهم ترین بو‌ها در صنعت عطرسازی میباشد. براساس ارتباط رایحه و خصوصیت‌های شخصیتی علاقمندان به عطرهایی با عطر اصلی وانیل کسانی پرانرژی، دلداده سرگرمی و سرزنده میباشند. شما نمی‌توانید به راحتی خودبا‌وری این اشخاص را بگیرید. عاشقان عطرهای وانیلی به شدت اجتماعی می باشند، تعطیلات انتها هفته در منزل بند نمیشوند، دوست دارا هستند بشر‌های نو را ملاقات نمایند و در یک حرف شیفته معاش می باشند. درصورتی که شخصی با این مختصات را میشناسید و در تفکر خرید کادو به دنیاآمدن، نامزدی یا این که ولنتاین برای وی می باشید یک بو خوشبو با عطر اصلی وانیل یک گزینش ایده‌آل میباشد.
 
مسلما بخوانید  روانشناسی لاف؛ 7 آرم‌ای که برای تشخیص لاف و بشر‌های دروغگو بایستی بدانیدعطرهای بر اساس عطر یاسمن؛ موفق‌های مستمر 





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: